Календар на събитията
Обучение "Стил, етикет, протокол. Правила на поведение в обществото"
УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
“Events Creators” ООД най-учтиво кани Вас и Вашите колеги да вземете участие в организираното от нас обучение на тема: “СТИЛ, ЕТИКЕТ, ПРОТОКОЛ. ПРАВИЛА НА ПОВЕДЕНИЕ В ОБЩЕСТВОТО”, което ще се проведе в зала „Сердика” на хотел „Света София” – гр. София в три модула, както следва: І модул – 12 - 13 март, ІІ модул – 14 март и ІІІ модул – 15 март.
Лектор на обучението ще бъде г-н Анатолий Пазийски - началник на отдел “Вътрешен протокол и церемониал” в Администрацията на Президента; лектор, преподавател и автор на материали по дипломатически и практически протокол, стил, етикет и поведение в обществото.
Обучението е подходящо и полезно на практика за всички хора и особено за:
- тези, които ежедневно работят с други хора;
- хора, на които ежедневно им се налага да участват в бизнес срещи и да търсят оптималния резултат в тях;
- изпълнителни директори и ръководители на ведомства и организации;
- мениджъри;
- специалисти човешки ресурси;
- търговски представители и т.н.
Таксата за участие е 450 лева без ДДС и включва работни материали, персонални консултации, кафе-паузи и едно практическо занятие – официален обяд. При записване до 23.02.2009 г. – преференциална цена от 400 лева без ДДС! При записване на двама и повече участника от една организация Вие получавате 10% отстъпка.
Определено качество на живот може да се постигне и да се отстоява само с доброто познаване и с владеенето на добрите форми на общуване.
Програмата на обучението е насочена към изучаването и утвърждаването на елементите и полезните (добрите) практики в ежедневното поведение на хората, на техниките, укрепващи позициите в общуването с другите и водещи до подобряване на собственото представяне.
А това в крайна сметка води до издигане на имиджа на фирмата (организацията) при срещи с официални лица, делови партньори и разбира се в личен план.
ПРОГРАМА
І МОДУЛ
12. 03. 2009 г.
13.45 – 14.00 – Регистрация
14.00 – 15.30 – Уводна част
• Същност и етапи в развитието на Дипломатическия Протокол и церемониал. Исторически преглед.
• Практически Протокол - правила и форми на стилното поведение.
• Добрите маниери. Основни принципи и понятия.
• Ренесанс на класическите форми на общуване;
• Корпоративен протокол.
15.30 – 16.00 – Кафе-пауза
16.00 – 17.30 – Посещения на чужди делегации и партньори и гостувания в чужбина. Нормативна база – І част
• Закон за държавния протокол на Република България;
• Закон за старшинството на физическите лица и институциите в Република България;
• Символи на държавността – знаме, герб, печат, химн; Законови разпоредби. Правила за разполагане на знамена.
13. 03. 2009 г.
9.30 – 11.00 – Стил и поведение в обществото – І част
• Да похапнем с партньори - как да бъдем перфектни при организирането на делови срещи, свързани с хранене;
• Правила на поведение на общата трапеза;
• Тостът – от обикновен поздрав до послание;
• За виното и още нещо…
11.00 – 11.30 – Кафе-пауза
11.30 – 13.00 – Основни протоколни мероприятия, свързани с консумация
Дневни и вечерни приеми
• Работна закуска / Бизнес закуска/, Закуска, Brunch;
• Чаша шампанско, Чаша вино;
• На чаша чай. Жур фикс;
• Коктейл и Прием;
• Бюфет – вечеря /Дине бюфе/ и Прием а ла фуршет;
• Барбекю и Гардън парти;
• Бизнес обяд / Бизнес вечеря;
• Официален обяд / Официална вечеря; късна вечеря;
• Аперитивът на крак – или голямото значение на малката напитка.
13.30 – 15.30 – практическо занятие “Официален обяд по повод подписване на споразумение между две фирми (държави)” – Ресторант „Преслав” (бул. Мария Луиза №47)
ІІ МОДУЛ
14. 03. 2009 г.
13.00 – 14.30 – Стил и поведение в обществото – ІІ част
• Стил в ресторанта или храненето като начин на живот и култура;
• Облеклото говори – общи правила за облеклото в официалната и в бизнес-сферата, облекло – дами, облекло – мъже - знаем ли всичко за мъжкото облекло? Кои детайли са важни; Аксесоари;
• Сигналите на цветовете;
• Да заслужим по-голямо уважение с подходящите символи на статуса.
14.30 – 15.00 – Кафе-пауза
15.00 – 16.30 – Етикет и стил на работното място – І част
• Офисът – нашето второ лице. Кабинетът като място за срещи. Зала за разговори;
• Точността – висша форма на вежливост;
• Да говорим правилно по телефона;
• Перфектната делова кореспонденция – стандартна и индивидуализирана;
• Съвременни средства за комуникация – предимства и недостатъци;
• Посрещане/изпращане на гости;
• Запознанство, поздравяване, представяне, сбогуване правила и последователност;
• Настаняване, сервиз;
• Подаръкът, този труден избор. Цветята говорят.
• Поканата – какво ни говори тя - правила за писане и разчитане.
16.30 – 16.45 – Кафе-пауза
16.45 – 18.30 – Етикет и стил на работното място – ІІ част
• Визитните картички – голямото значение на малките картончета;
• Поздравителни и коледни картички;
• Подготовка, организация и честване на празници, юбилеи, годишнини, професионални празници. Фирмен празник;
• Траурни церемонии;
• Стил на фирмата, на организацията;
• Бизнес извън офиса.
ІІІ МОДУЛ
15. 03. 2009 г.
9.00 – 10.30 – Стил и поведение в обществото – ІІІ част
• Философията на Първото впечатление, което може да е и последно…;
• Голямото значение на малкия разговор.
10.30 – 11.00 – Кафе-пауза
11.00 – 12.30 – Стил и поведение в обществото – IV част
• Как да общуваме интелигентно и непринудено - за естественото и стилно общуване с другите;
• Изкуството да провеждаме срещи и разговори с успех.
• Неудобни и неприятни ситуации - Как да реагираме в неудобни (неприятни) ситуации - да го направим със стил;
• Отказът - вежлив и без обида. Как да казваме “не”- вежливо, но решително, и как да отклоним отправени молби, покани и предложения, без да засегнем другите;
• Ах тези неудобни въпроси! Как да отбиете елегантно и стилно недискретни и неприятни въпроси.
За допълнителна информация, въпроси и записване:
“ Events Creators” ООД
Тел.: 0887 29 45 40; 0884 30 65 65;
e-mail: mec@mail.bg
начало | добави събитие | събитията за днес














